Hoe gaan wij te werk? Persoonlijk contact vinden we heel belangrijk. Daarom starten we onze samenwerking dan ook met een gesprek op locatie. Als dat om bepaalde redenen niet gaat, houden we het gesprek telefonisch. Daarna gaan we aan de slag met het ontwerpen en bestellen. Ten slotte ronden we af met een oplevering.
Intakegesprek (op locatie of telefonisch)
Tijdens het intakegesprek hebben we het met u, de ondernemer, over uw wensen. We laten middels een presentatie voorbeelden zien van verschillende huisstijlen en we vertellen hoe het ontwerpproces in zijn werk gaat. Misschien heeft u al wat voorwerk gedaan door op internet te zoeken naar voorbeelden. Die nemen we dan ook zeker mee in dit gesprek. Daarnaast kan de ondernemer aangeven wat hij of zij van ons verwacht. Wellicht bent u geïntereseerd in de andere diensten die wij aanbieden. Het komt allemaal te sprake.
Ontwerpproces (4 tot 6 weken)
In de weken na het intakegesprek gaan we aan de slag met het ontwerpen van uw unieke huisstijl. In deze weken hebben we ook telefonisch nog contact over hoe het proces verloopt. U krijgt in deze weken ook 3 concepten opgestuurd waaruit u kan kiezen. Degene die u kiest zullen we verder verfijnen naar uw wensen. Als u akkoord gaat met de ontworpen huisttijl, kunnen we beginnen aan het ontwerpen en bestellen van het drukwerk. Als u in het intakegesprek aangegeven had ook bedrijfskleding te willen, hebben we de tijdsindicatie van 4 tot 6 weken zeker nodig. Het ontwerpen en bestellen van bedrijfskleding duurt vaak langer dan het drukwerk.
Oplevering
Eindelijk is het zover! Uw gloednieuwe, stralende huisttijl wordt door ons gepresenteerd met de daarbij bestelde producten. U bent er helemaal klaar voor om de wereld kennis te laten maken met uw prachtige bedrijf!
© 2024 jelsmedia.nl
Ontwikkeling & Realisatie: Let's Digital